Lillebror Carl åker tillbaka till Piteå.

I söndags körde mamma, pappa, mina småbröder och Alice in till Malmö så att vi kunde ses och äta på Casual Street Food. Dagen efter skulle nämligen lillebror Carl åka tillbaka till Piteå, efter att ha varit hemma i Skåne i 6 månader. Buhu :(
 
Casual Street Food har så himla god mat. Jag beställer alltid fisktacon, men någon himla gång skall jag beställa hamburgaren. Carl och Christoffer köpte deras galet goda milkshakes.
 
Här är en del av min fina familj. Sös jobbade och kunde inte komma dock. Alla var i alla fall jättenöjda med resturangen!
 
När vi hade ätit upp kände vi inte riktigt för att åka hem, så vi körde ner till Västra Hamnen istället. Där gick vi på strandpromenaden och tog en kaffe på Espresso House. 
 
Sedan var det dags att gå hem och jag fick krama min fina lillebror hej då. Fina, fina Carl. Kom snart hem igen!

Kommentarer
Postat av: M

5 månader går snabbt! Inte ens 4 månader till jul och då kommer ju Carl hem igen!! <3<3

2016-08-31 @ 08:45:56

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0