Lördagslistan.

 
Vad är det för dag idag?
Lördag! Woopwoop.
 
Vad var din första tanke när du vaknade idag?
Måste städa, fixa inför ikväll och boka Håkan-biljetter. Vad skall jag ha på mig idag?!
 
Vad har du gjort idag hittills?
Inget särskilt. Städat lite, tittat på Gilmore Girls och förberett för ikväll.
 
 
Vilket humör är du på?
Jag är pepp! Snart äre fest!
 
Vad skall du göra ikväll?
Idag skall jag och Dan ha fest. Det kommer hit en del kompisar för lördagsfest och sedan skall vi dra ner till Malmöfestivalen för att se Movits.
 
Vad skall du äta till middag?
Jag vet inte riktigt, men tänkte äta langos ikväll på festivalen.
 
 
Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
I New York. Ingen tvekan. Vill bo där. Nu helst.
 
Vad har du på dig just nu?
En mörkblå klänning från Filippa K.
 
 
Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0