Måndagsmys och framtidstankar.

 
Hej på er! Har ni haft en bra måndag? Idag efter jobbet cyklade jag till Satori vid Hansa för att träffa Jenny och Lina. Vi åt mat och pratade om framtiden. Vi är ju i en sådan ålder nu när det snart börjar bli dags för ett stort steg. Vi har pluggat klart, fått heltidsjobb, flyttat till en stad/lägenhet vi tycker om, men vad är nästa steg? Giftemål? Barn? Nytt steg i karriären? Just nu är jag i ett sådant mellanläge och det liksom kliar i hela kroppen. Vad ska jag göra härnäst?
 
I vilket fall som helst åt jag chevresallad med valnötter och picklad rödlök. Så gott! Efter jag hade umgåtts med de finfina damerna cyklade jag hem och nu tittar jag på Gilmore Girls. Så skönt med ett avbrott i vardagen på en måndag! Det känns som att helgen blivit längre liksom. Eller nä, kanske inte riktigt. Men det känns bra i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0