Midnattsloppet 2016.

Hej och sorry för dålig bloggning! Jag har liksom inte riktigt hunnit med. Men nu har jag ungefär en miljon blogginlägg att fixa, så här kommer förhoppningsvis inte att eka tomt på ett tag. Igår var det ju lördag och då sprang jag Midnattsloppet här i Malmö. Det är tredje året i rad som jag gör det!

 

När man anmäler sig får man en T-shirt att springa i och varje år är det en ny färg. I år var den turkos och Adidas var huvudsponsorn, så vi fick riktiga adidaströjor. Supersköna att springa i!
 
Jag mötte upp min löparpartner Niclas på Stortorget där loppet började. Vi peppade med Celsius och Vitamin Well och sedan var det dags att springa!
 
Och här är vi när vi är klara! Trötta och svettiga, men ack så stolta.
 
Jag sprang på 1 timme, 3 minuter och 27 sekunder och är ganska nöjd med den tiden. Nu är min löparsäsong över och kommer istället rikta in mig på styrketräning och pass på gymmet. Heja hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0