Sommarfest och Malmöfestival.

Förra lördagen hade jag och Dan planerat sommarfest och tänkte att vi skulle hänga på vår gigantiska balkong hela kvällen. Men eftersom vädret sög flyttade vi in festen i lägenheten istället. Vi dukade upp med massa snacks.
 
Bjöd på allt som verkade somrigt, körsbärsshot, bubbligt rosé och hemgjord rabarbersaft.
 
Sedan anlände kompisar vid 19-tiden! Yey!
 
Jag var pepp.
 
Jenny också!
 
Och vi umgicks, lyssnade på toppenmusik och hade trevligt.
 
Sarah och Carro.
 
När klockan var 23 tog vi bussen ner till Malmöfestivalen och den här galningen drog in mig på en bar för att bjuda på ett glas prosecco. Vi var helt för ofina och högljudda för den här fina baren vill jag bara meddela.
 
Ett glas prosecco senare och efter att ha frågat bartendern tre gånger om man kunde ta vinet som take away (alltså?!) så hamnade vi äntligen på stortorget där vi skulle se Movits!
 
Vi dansade och hade kul.
 
Tog coola bandfoton.
 
Och sedan gick vi en sväng på festivalen, åt langos och ramlade hem vid tre på natten. Så bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0