Sös 28-års dag!

I onsdagskväll cyklade jag och Dan till Möllan och Tap room för att möta upp det här gänget! Det var nämligen Sös födelsedag och vi skulle fira.
 
Vi började med att köpa vars en öl i baren. Tap room är ett jättebra ölställe för er som är finsmakare! Tips, tips.
 
Så gick vi upp en trappa och tog ett bord för att äta. Jag hade Alice och Dan som bordskamrater.
 
Min lillebror Christoffer och Pontus var också med, fast Christoffer ville inte vara med på bild.
 
Så fick Sös öppna presenter och av oss fick hon en bioupplevelse med moi och en Sailor Mars-docka, mest för skojs skull. Vi tittade på Sailor Moon när vi var små, och tyckte att det passade perfekt!
 
Så kom maten! Jag beställde in en pulledpork-hamburgare som var supergod.
 
När vi ätit upp och klockan var nio var det dags att gå vidare.
 
Det fina födelsedagsbarnet! <3
 
Vi tog oss ner till Malmöfestivalen för att köpa doughnuts och titta på rockbandet At the gates.
 
Sös fick en minionballong av sin pojkvän och var nöjd med födelsedagen! Sedan fick jag och Dan cykla hem eftersom klockan var tio och vi skulle jobba dagen efter. Grattis fina systeryster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0