Vecka 32.

God förmiddag och glad måndag! Så var det vecka 32 och min semester börjar lida mot sitt slut. Faktum är att jag bara är ledig idag och imorgon och sedan är det dags att börja jobba igen. Vad hände med de senaste 4 veckorna? Jag förstår ingenting, poff sa de bara. Nåväl. Nu när semestern är slut tänkte jag att vi börjar med de vanliga "veckans schema"-inläggen igen. Här kommer det för vecka 32!
 
Måndag: Idag skall jag till Kågeröd och träffa Sara och Neja. Vi skall traska runt i byn och umgås. Ikväll skall jag och Dan äta kantarellmackor. Mysmåndag.
 
Tisdag: Imorgon har jag inget bestämt. Det är sista lediga dagen och jag skall försöka ta vara på den så mycket jag kan. På kvällen är det Allsång på Skansen som vi givetvis måste se.
 
Onsdag: Första jobbdagen. På kvällen skall jag, Dan och Niclas träna Bodypump.
 
Torsdag - fredag: Jobba och jobba. I övrigt inget bestämt. På fredag börjar Malmö Festivalen dessutom!
 
Lördag: På lördag skall jag och Dan ha fest som sen skall avrundas på Malmö Festivalen. Då spelar dessutom Movits och dem måste jag se.
 
Söndag: På söndag skall vi träffa Rebbe och Johan och deras lilla bebis som nu är 3 veckor gammal. Mysigt!
 
Och så kommer veckan att se ut. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0