En fredag med after work och glöggkväll.

I fredags var jag ledig och sprang lite ärenden på dagen. På kvällen skulle jag, Dan, Sarah och Niclas hem till Carro och Johan på glöggmys. Men innan dess bestämde jag och Sarah oss för att ta en liten after work på The Black Ox.
 
The Black Ox är en ganska ny restaurang och bar nere vid Dockan. Nära och bra för mig!
 
Vid 19-tiden anlände vi till Carro och Johan i Limhamn som hade dukat upp så mysigt och juligt i köket.
 
På spisen stod fyra sorters glögg, redo att smakas.
 
Killarna gick husesyn i Johans lägenhet.
 
Carro hade bakat lussebullar och pepparkaksmuffins, supergoda!
 
Och så fanns det såklart peppakakor och ädelost.
 
Så umgicks vi och åt tills vi fick sockerkick och blev jättemätta. Sedan spelade vi Ryktet Går och skrattade så att vi inte kunde andas. Vid tolvtiden tog vi bussen hem igen. Tack Carro och Johan för en fin fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0