26 år!

Idag fyller jag åååår! Woho! Hela 26 år gammal blir jag. Pjuh. Är faktiskt väldigt redo att lämna 25-års åldern och blir lite mer vuxen. Livet är mycket roligare nu än vad det var förr. Man har mer pengar, kan göra fler saker, är mer självsäker och jag vet inte, mer sig själv liksom. Får jobba med saker man tycker är roliga. Det här med att växa upp är rätt bra faktiskt. Jag tänkte att vi kunde kika på hur jag har firat min födelsedag de senaste åren.
 
2010
År 2010 fyllde jag 20 år. Då åkte vi skidor i Polen och gick ut och åt på kvällen. Jag och Dan hade varit tillsammans i lite mer än 1 år och vi var sådär nykära.
 
2011
År 2011 fyllde jag 21, vi hängde i Polen igen och åkte skidor. Här hade jag typ precis börjat bli intresserad av 50-/60-tals modet, vilket syns på födelsedagsklänningen.
 
2012
2012 och hela 22 år gammal! Hade börjat plugga till Produktionsledare och firade min födelsedag i Kristianstad och tittade på Sound of Music på teatern. Bra dag!
 
2013
2013, 23 år gammal. Kommer ihåg att jag var ledig från skolan och hängde en del hemma. Gick hem till mamma och pappa på kvällen och åt smörgåstårta. Omnom.
 
2014
År 2014 fyllde jag 24. Jag hade praktik på Eminent på dagen och på kvällen dukade vi upp med långbord hemma i vår lägenhet i Lödde. Min familj, mormor och Dans föräldrar kom över på middag.
 
2015
Förra året fyllde jag hela 25 år. Jag hade precis börjat jobba på Eminent och på kvällen firade vi med fondue hemma hos mig och Dan i Lödde med min familj.
 
Idag är det fredag OCH min födelsedag, hur bra? Finns ju ingen bättre dag att fylla år på! Ikväll skall min familj och ett par vänner komma hem till oss och sedan skall vi ut och äta. Oh, skall bli så kul. Grattis till mig!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hey! Jag ska till Malmö över helgen och om 2 veckor igen (hehe) Har vart i Malmö 2 ggr innan så hittar relativt bra, iaf runt lilla/stora torg, möllevången och ja lite sådär smått & gott. Hade inte du kunnat skriva upp restauranger som är värda ett besök?! Finns ju en uppsjö av restauranger i Malmö och man vill ju inte välja nån med medioker mat, hade vart surt haha.. Kramis!

Svar: Absolut! Det kan jag göra. Så roligt!
Sofie

2016-02-29 @ 09:43:45
Postat av: M

Hoppas du var nöjd med din dag! Jag/ vi tyckte det var jättemysigt! Puss på dig! <3

Svar: Jättenöjd mamsi! <3
Sofie

2016-02-29 @ 13:20:07

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0