28 frågor.

Matvanor.
Bästa maträtt? Svårt! Älskar kräftor/räkor, oxfilé och svamppasta. Har inte direkt någon favoriträtt.
Bästa efterrätt? Är alltså en sucker för efterrätt. Men inget slår väl en klassisk kladdkaka.
Bästa dryck? Vanligt vatten (och Cola Zero)
Hatdryck och -maträtt? Tycker inte om vanligt bryggkaffe och haaatar makrill i tomatsås.
Bästa alkoholdryck? Prosecco och rosévin.
Använder du smör på smörgåsen? Ja, Becel.
Smågodis eller färdiga påsar? Lätt smågodis.
Bästa soppan? Är inne i en sopp-period för tillfället. Favoriterna just nu är blomkålssoppa och champinjonsoppa.
Favoritglass? Sandwich.
 
 
Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? Helt för mycket. Skulle tippa på 2000 kr per månad.
Har du mer skor än kläder? Nej, verkligen inte. Är ingen sko-människa.
Favoritplagg? Klänning och polotröja tillsammans med kostymbyxor.
Favoritfärg på kläder? Marinblått, svart och vitt.
Favoritfrisyr: När mitt hår är nytvättat, rakt men ändå har volym och luggen lagom lång. Alltså ungefär 1 gång i månaden.
Bästa mönster: Randigt.
Bästa accessoar: Örhängen som är perfekt lagom blingiga.
Underkläder? Ja..?
Hatplagg? Jeans med för låg midja.
 
 
Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? Jag jobbar som skribent, bloggare och författare.
Vad vill du bli? Hmm. Jag är ju redan saker. Jag måste få återkomma till detta i framtiden när jag kommer på att jag vill bli något annat.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Jättemycket.
Är lönen viktigast? Nej verkligen inte. Det viktigaste är att tycka att det är helt okej att gå upp på morgonen.
 
 
Lite allt möjligt:
Har du barn? Nej.
Älskar du någon? Dan såklart. Och alla vänner samt familj.
Betyder familjen mycket för dig? Ja verkligen. Min familj är oerhört viktig för mig och vi är alla väldigt nära varandra.
Vart åker du helst på semester? New York! Men Franska Rivieran låter minst lika bra.
Bästa klimatet? När det är sådär lagom varmt, inte för varmt och inte för kallt. Runt 25-grader. Älskar när det är nyhöst också och man kan ha på sig strumpbyxor och en långärmad tröja.
Hemmafest eller krogen? Hemmafest. Alla gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0