Det här med att fira kärleken.

Hej på er och glad lördag! Alldeles, alldeles strax skall jag och Dan hem till Sarah och Niclas för att fira alla hjärtans dag sådär en dag i förväg. Vi tar en dag varje år att fira kärleken ordentligt, inte bara kärlek mellan partners utan mellan vänner och syskon också. Är inte det fint? Att ändå ta bort själva kravet på alla hjärtans dag genom att fira med så många personer man tycker om som möjligt. Det tycker jag.
 
I vilket fall som helst, såhär ser jag ut ikväll! Klänningen är från H&M och ballongerna är ifrån Partyland. Tänkte att det passar perfekt att ge bort ballonger en sån här fin dag.
 
Annars tycker jag att vi struntar i vårt inte jättestädade badrum. Kattsanden, tvättmedlet och den gröna kannan är ju sådant jag kunde plockat bort, but oh well. Trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Var det längesen du köpte klänningen på HM? Hittar den inte på hemsidan :/ tyckte den såg helt perfekt ut till min födelsedag nästa vecka, har letat igenom halva stan i jakten på något bra utan framgång!

Svar: Hej! Nej, köpte den i fredags i butiken! Du har inte ett H&M i närheten du kan kika på? Lycka till!
Sofie

2016-02-16 @ 09:15:13
Postat av: Malin

Ligger hemma med influensa men ska spana så snart jag blir frisk. Tack för svaret, du var superfin i den! :)

2016-02-16 @ 17:29:16

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0