Önskelista.

Idag är det exakt 15 dagar till min födelsedag! Längtar helt galet mycket. Jag vet att jag inte skulle ha så höga förväntningar i år, vilket jag på ett sätt ändå inte har. Men det är så roligt att fylla år, träffa nära och kära och äta tårta och dricka bubbel. Ska bli så kul! Men vad önskar jag mig i födelsedagspresent då? Jag har skrivit ner en liten lista på saker som skulle förgylla mitt liv lite extra.
 
 
 
 
En Omaggiovas (helst i rosa) från Cervera.
 
Nagellack från Essie. Älskar dem! Suktar så mycket efter neutrala färger just nu också. Såsom den på bilden.
 
 
 
Löskrage från COS. Tycker att den här är så fin och har velat ha den superlänge!
 
 
Örhängen från Edblad i antingen roséguld eller silver.
 
 
Ballonger! :)))
 
 
Nejlikor eller Tulpaner <3
 
 
Mobilskal från Asos. Guld eller rosa är ju favoriterna just nu.
 
 
Böcker överlag. Alltings början och Allt jag inte minns är två böcker jag skulle vilja läsa!
 
 
 
 
Tvålar från Victor Vaissier, hittas på Kicks.
 
 
Lite olika träd och växter från IKEA.
 
Koppar, tallrikar, fat, skålar och annat från Rörstrands Carisma-serie som jag samlar på.
 
 
De här två (den här & den här) tavlorna av Léa Maupetit. Tycker att de är så fina.

Kommentarer
Postat av: M

Vi får väl se vad det kan bli.... ;-) PoK <3

2016-02-12 @ 07:46:45

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0