VBAW, La Brasserie och TGIF.

Min fredag började med att jag mötte upp mina vänner Jenny och Lina efter jobbet. Vi skulle gå på MEC:s VBAW! Det bjöds på gratis shot och Ginger Joe's. Hur bra? Fanny och Anja stod bland annat i baren och var flådiga bartenders.
 
Därefter gick jag, Lina och Jenny vidare till La Brasserie vid Lilla Torg för att äta middag. Här har ni mitt fredagssällskap!
 
Jag beställde en halstrad råbiff som var helt okej. Alltså det var gott så, men inte wow. Men jag tror inte att det i sig är den halstrade råbiffens fel. Jag tror överlag att maten på restaurangen inte var sådär superrolig.
 
När vi hade ätit upp gick vi vidare till TGIF och drack drinkar och bubbel. När klockan var 22 plockade vi ihop oss och började gå hem igen. Det är det livet leder till när man jobbar hela veckan, fredagkvällar som slutar klockan 22, haha! Bra fredag med bra sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0