Fredag, prosecco och sällskapsspel.

I fredags åkte jag och Dan hem till Sarah och Niclas för att laga lite mat och hålla fredagkväll.
 
Vi korkade upp en flaska prosecco för att fira in helgen.
 
Och dukade bordet.
 
Det serverades hasselbackspotatis med fläskytterfilé, rödvinssås, bearnaise och så sallad.
 
Gott!
 
Därefter spelade vi Ryktet Går en sväng. Älskar det spelet, är så himla roligt.
 
Har ni testat den nya funktionen "Boomerang" på Instagram? Jag gjorde det för första gången i fredags och tyckte att det var lite roligt. Som en gif ungefär.
 
Och här har ni mig också. Hej, hej!
 
Till efterrätt blev det budapestbakelse. Supergott!
 
Fina Sarah.
 
Och så spelade vi Galenpanna ett par gånger och vid tolv tog jag och Dan bussen hem igen. Fin fredag!

Kommentarer
Postat av: Sara W

Mysigt! Fin lägenhet de har :D

2016-01-11 @ 22:11:44
URL: http://smultron.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0