GANT Rugger.

Titta vad som damp ner i min brevlåda idag!! Alltså lyckligaste tjejen i världen. Jag fyndade nämligen en klänning jag suktat efter på Gant.se, nedsatt 50% och allt.
 
Jag fick den såhär fint inslagen. Känns så otroligt lyxigt.
 
Första GANT-plagget i garderoben, check!
 
Och här har vi den!
 
En ganska kort, mörkblå 60-talsklänning med kort polokrage och det mjukaste tyget. Den är lite stor i midjan dock. Så himla typiskt när man fyndar saker på rea och det sen inte passar. Eftersom den är helt slut nu också tänkte jag ta den till en skräddare som ligger precis runt hörnet från där vi bor. Det kommer nog bli bra! Älskar den väldans mycket ändå och tänkte att den skulle få hålla mig sällskap på min födelsedagsfest som är om ungefär en månad. Pepp, pepp!

Kommentarer
Postat av: M

Ser mysig ut! <3

2016-01-21 @ 07:53:01

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0