Lördag med tjejmiddag.

I lördags hade jag de här tre grabbarna över på middag! Okej, kanske inte bara dem utan deras mammor också. Jag har tre nära vänner som fick barn i ungefär samma veva nu och det innebär supermycket bebismys! Till höger har vi Colin och sedan Edvin och därefter Valter.
 
Och här har vi resten av sällskapet som jag fick kramas med i lördags! Marica, Rebbe, Neja, Emelie, Sarah H, Sös och Sara W. Vi hade knytkalas och alla hade tagit med sig något att äta eller dricka.
 
Det blev potatisgratäng, kycklingfilé, paj, sallad, såser och ost och kex. God lördagsmiddag!
 
Smygfotograferade under middagen. Haha <3
 
Sös hade gjort NUTELLAGLASS?!?!?! Alltså, så gott! Toppad med jordnötter och kolasås. Släng dig i väggen så gott liksom. Resten av kvällen satt vi och pratade och jag pussade på alla bebisar. Fin kväll med världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0