Trettondagen, Caroline och bio.

I onsdags var det trettondagen, röd dag och jag var ledig! Woho. Jag gick upp, gymmade, bloggade lite och sedan gjorde jag mig i ordning för att ta mig ner till stan.
 
Jag skulle nämligen träffa Carro! Vi möttes upp vid Värnhemstorget och gick och åt på O'learys.
 
Jag åt en Boston Celtic BBQ Cheeseburger, supergott!
 
Efteråt gick vi till Espresso House som låg runt hörnet och drack vars en kaffe, pratade kärlek och annat roligt.
 
Sedan gick vi på bio och såg "En man som heter Ove" och Carro använde mig som en kapphängare på den offentliga toaletten medan hon tvättade händerna. Haha. Och filmen, den var jättebra. Den var sorglig,rolig och fin, fick en att tänka efter. Verkligen sevärd! Efter filmen tog jag bussen hem och vips var jag hemma 20 minuter efter att filmen slutat. Det här med att bo i Malmö alltså, otroligt skönt och nära till allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0