Lördagkväll hos Neja och Robin.

Igår var vi hembjudna till Neja och Robin på middag, vilket skulle bli supermysigt! Det var tråkigt väder ute och jag klädde mig i helsvart dagen till ära.

 

Tröjan är gammal från Vero Moda och byxorna är mina favvisar från Gina Tricot.

 

Vi tog tåg och buss och vips var vi framme i Kågeröd på bara 1 timme! Kollektivtrafik är bra gejer minsann.
 
Vi skulle grilla med Robins och Nejas nya grill och just för tillfället var det uppehållsväder och regnade inte, så det passade perfekt!
 
Vi satt ute på deras trädäck och gosade med både bebis och vovve.
 
Så blev det dags att äta!
 
Gulle-Edvin satt lungt bredvid och tittade på <3
 
Till middag serverades det grillad kyckling, korv, klyftpotatis, sallad och massa sås! Gott!
 
Klockan sju gick den här lille upp för att sova, så man fick passa på att leka lite innan!
 
Sedan blev det efterrätt och Neja hade gjort blåbärspaj.
 
Hej från mig! (Bild tagen av Neja)
 
Gullungar <3
 

Sedan spelade vi Bezzerwizzer och Dan blev helt galen över att han nästan inte kunde några av svaren. Jag kom såklart sist, men det gjorde inte mig någonting.

 

Så drack vi bubbel, diskuterade öl, film, feminism och andra vettiga samtalsämnen. De är så kloka och allmänbildade de där två. Ibland undrar jag hur jag egentligen har lyckats att omringa mig med så många fina och underbara vänner. Halv tolv tog jag och Dan bussen och tåget hem igen. Tack för en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0