Min lördag.

 
Idag har jag varit själv hemma hela dagen! Det var så otroligt längesedan jag var det. Jag brukar nästan aldrig vara själv, vilket är ganska dåligt egentligen. Det är ju bra att vara självständig och sådär. I vilket fall som helst, eftersom Dan har varit på svensexa hela dagen så har jag haft för mig en massa saker.
 
Såhär effektiv har min lördag varit:
 
- Jag började dagen med min löprunda på 5 km.
 
- Jag har diskat och plockat i ordning lite.
 
- Åkt till Hyllie med pappa för att handla till släktkalaset vi skall ha på måndag.
 
- Handlat en ljusslinga till balkongen.
 
- Satte upp den nya ljusslingan på balkongen. Blev perfa!
 
- Bloggat.
 
- Tittat på 5 avsnitt av Gilmore Girls och 1 avsnitt av Suits.
 
- Målat naglarna inklusive tånaglarna.
 
- Tvättat och hängt upp mina träningskläder.
 
- Funderat på att rensa ur garderoben.
 
- Struntade i att rensa ur garderoben och tittade på Gilmore Girls istället.
 
Ungefär så. Jag blir så otroligt rastlös av att bara vara hemma, kan inte slappna av. Måste verkligen jobba på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0