Vecka 27.

Vecka 27 är här alltså, och ni vet vad det betyder? 1 vecka kvar till semester! Jag sitter hemma ikväll och känner mig krasslig. Hinner inte bli sjuk, har alldeles för mycket att göra på jobbet och vill definitivt inte bli sjuk till min semester. Jag tycker vi kika på hur den här veckan kommer att se ut!
 
Tisdag: Vi hoppar över måndagen eftersom jag var lite sen med veckans schema. Imorgon är det först jobbdag och sedan Allsång på Skansen klockan 20.00 som jag och Dan älskar. Eller ja, jag älskar det i alla fall.
 
Onsdag: På onsdag skall jag träna Bodypump med Niclas och Dan om min förkylning inte blir värre.
 
Torsdag: Efter jobbet på torsdag skall jag och Dan äta på Mosaik med Sarah och Niclas. Det var längesedan vi var ute och åt, så det skall bli extra mysigt.
 
Fredag - Söndag: På fredag efter jobbet tar jag och Dan vårt pick och pack och åker till Sölvesborg och stannar där hela helgen. Vi skall umgås med min släkt och hoppas på att det blir fint väder så att man också kan vara på stranden lite. Vilken fin påbörjan på semestern!
 
Hoppas ni har hamnat i semestermode eller snart ska! Nu kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0