Vecka 29.

 
Hej på er! Glad måndag och happy vecka 29, eller något. Jag och Dan har nu äntligen SEMESTER! Så himla härligt. Nu väntar fyra veckor av sola, bada, dricka prosecco, läsa böcker, hänga i parker och äta pizza, kramas med kompisar och mycket, mycket mer. En vända till Kanarieöarna skall vi ju dessutom också! Jag tänkte att vi nu under semestern skall strunta i det vanliga "Veckans schema" och inte gå igenom dag efter dag. Istället skall vi bara prata om vad vi skall göra i veckan, så att ni vet vilka inlägg ni kan förvänta er. Under semestern så flyter dagarna ihop ändå och det känns lite som att man "räknar ner" tills semestern är slut om vi kör ett vanligt schema.
 
Kort och gott! Det här kommer vi att göra i veckan:
 
- Träffa Jenny, Jacob, Cilla, Lina och Kristian och äta pizza.
 
- Åka hem till mamma och pappa och äta middag och titta på Allsång på Skansen.
 
- Lars och Lina kommer över till oss på middag.
 
- Träffa Emelie, Philip och deras lilla bebis Lo. Ska gosa och lukta och pussas massor.
 
- Påbörja en ny bok! Har velat läsa "Livet efter dig" så länge och tänkte passa på innan vi ser filmen.
 
- Gå morgonpromenader och försöka komma igång med löpningen igen. Skall även på Bodypump med Dan och Niclas. Man får ju inte bli helt lat bara för att man har semester liksom.
 
- Sova länge, länge bara för att jag kan.
 
- Åka flygplan över till Spanien och Fuerteventura skall vi också göra i slutet av veckan! Längtar så att jag spricker. 
 
Ungefär så ser första semesterveckan ut! Så underbart. Vad skall ni göra?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0