Vecka 30.

 
Hej hörrni! Jag är hemma igen efter en fullständigt underbar vecka på Fuerteventura. Jag har massvis med bilder att visa er och vi kommer att ta lite småinlägg här och där för att visa resan. Men jag har hela två semesterveckor kvar och jag tänkte att vi börjar med att prata om vad som händer den här veckan!
 
- Min prio den här veckan är att få igång min löpträning. Jag och Niclas skall springa Midnattsloppet den 27 augusti och då får ju faktiskt konditionen vara på topp. Det är så svårt att prioritera träning på semestern bara? Man är ju iväg nästan hela tiden.
 
- Skall picknicka i parker och mysa med vänner.
 
- Se filmen "Livet efter dig" på bio. Läste ut boken på fem dagar på Fuerteventura. Kommer ett blogginlägg om den senare!
 
- Åka till Lödde och umgås med mina småbröder och kusin Hampus som är på besök.
 
- Se Alllsång på Skansen, såklart. Obligatoriskt ju.
 
- Hänga på stranden med Carro.
 
- På torsdag åker jag och Dan till Åhus för att träffa mormor.
 
- Fira Desirées födelsedag!
 
- Skall på familjemiddag hemma hos Dans föräldrar.
 
Så ser den här veckan ut ungefär, vad som är bestämt i alla fall. Sedan får vi se lite vad som händer. Ut i solen med er nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0