A girl can't read that sort of thing without her lipstick.

Glad onsdag! Jag tänkte att vi skulle börja dagen (och sommaren för övrigt?) med att kika på min alldeles nya bikini. 
 
Den är helt genomsvart, har hög midja och korsade BH-band. Den är lätt min nya favorit.
 
Bikinin kommer från Lindex.
 
Solglasögonen, som förövrigt kommer att passa perfekt till bikinin, är gamla och kommer från Dolce & Gabbana. De köpte jag till mig själv i examenspresent för cirka 2 år sedan.
 
Boken är månadens bok som jag läser - Presidentens hatt. Den är ganska äventyrlig och spännande. Det blir förresten ingen månadens bok för Maj-månad eftersom jag inte direkt har hunnit läsa något :( Ska läsa ut den här lilla rackaren innan juni är slut i alla fall.
 
Murgrönan är min alldeles egna lilla murgrönebebis som jag har satt. De växer på bra.
 
Rubriken är förresten ett citat från filmen Breakfast at Tiffany's och bilderna är tagna på min balkong. Just på balkongen tänkte jag hänga mycket nu i sommar och sola, läsa och äta frukost. Det var allt för den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0