Carl och Christoffer fyller 21!

 
Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det mina småbröders födelsedag(ar)! Hurra, hurra, hurraaa! Dessa två alltså. Jag kommer fortfarande ihåg när jag var fem år gammal och pappa väckte mig och mina storasyster för att berätta att de hade kommit. "Det blev två... pojkar!" utbrast han. "Amen näää" tänkte jag för mig själv som så gärna ville ha systrar. Men så glad jag är nu, att det var just de här två som kom och inte några andra.
 
Det finns ingen som kan göra mig så arg och samtidigt så glad som dessa två. Sättet som de ska kivas, retas och skoja. Man har aldrig en tråkig stund. Och nu är de plötsligt 21 hela år. Grattis på födelsedagen Carl och Christoffer! Ni är de bästa bröder man kan önska sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0