Markus överraskningsfest.

I lördags gick jag med dessa fina grabbarna till Entré för att möta upp Markus födelsedagshäng! Hans flickvän Elin hade nämligen överraskat honom med ett stort födelsedagsfirande.
 
Vi gick till O'Learys där Markus och gänget drack öl. Markus fick en födelsedagspåse av mig, Dan, Micke och Carro som innehöll ett voluspa-ljus och ett presentkort hos en barberare i stan.
 
My och Elin!
 
Vi skålade för Markus som fyllde hela 28 år! Hurra, hurra!
 
Fina Carro.
 
Vi tittade på fotboll som kanske inte är mina absoluta favoritsyssla, men MFF vann i alla fall.
 
Nodis.
 
Precis innan 18 började vi traska vidare till nästa destination, nämligen Big Bowl!
 
Elin hade bokat långbord till oss och beställt spareribs.
 
Skoja så gott.
 
Bäst att skydda sig med servett så att man inte spiller på sin vita skjorta.
 
Dan!
 
När vi hade ätit upp var det dags att bowla lite.
 
Det gick väl helt okej för mig. Jag kom sist första omgången och vann sista omgången, helt OK alltså!
 
Efter bowlingen var det dags för lite födelsedagstårta!
 
Gulliga Elin som hade styrt upp hela kvällen.
 
Vi sjöng för födelsedagsbarnet.
 
Och åt tårta tills alla var mätta. Sedan var det dags att gå vidare.
 
Vi bestämde oss för att ta bussen till Spångatan och sedan promenera till Möllevångstorget.
 
Markus!
 
Vi fick tillslut ett bord på en uteservering på Möllan. Det var så himla mycket folk eftersom det var Champions League och alla ville sitta ute och titta på fotbollen.
 
Gulliga Jens. Haha.
 
Sen tillslut gick vi vidare till Paddys, drack en öl och avslutade kvällen med att äta på Max. Halv två var vi hemma. Så himla bra kväll med himla bra folk! Grattis igen Markus och tack Elin för en så bra planerad kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0