Media Evolution Citys invigningsfest 2016.

Varje år har Media Evolution City i Malmö en invigningsfest för att välkomna nya företag in till huset. Förra året var första året jag var med och det var så himla kul. I fredags var det dags igen och jag var självklart supertaggad. Eftersom Eminent Reklambyrå (där jag jobbar) sitter i huset hade vi en egen liten fest. Som en fest i festen liksom. Jag gick hemom på lunchen och bytte om till min nya randiga klänning och sedan tillbaka till kontoret för att förbereda inför partyt.
 
Klockan 15.00 började det anlända folk. Min chef Oskar stod bakom baren och serverade ostron.
 
Och vi serverade även räkor, cava, slushidrinkar och snacks. Bra grejer!
 
Lisa från Mynewsdesk.
 
Det var galet mycket folk, som alltid. Ungefär 3000 personer vistas i byggnaden under festen. Helt sjukt.
 
Det var lite konserter.
 
Och mina kompisar anlände! YEY. Desirée, Carl, Christoffer, Sebastian, Caroline och Dan. Fint gäng.
 
Vi tog foton.
 
Och gnuggistatuerade oss.
 
Och var allmänt glada.
 
Sedan åkte vi båt i kanalen.
 
Och frös knappt alls! Sommar <3
 
Vi dansade tills klockan var 01 på natten. Då köpte vi vars en falafel och gick sedan hem och sov i 12 timmar. SÅ bra kväll och riktig jäkla ordentlig panginvigning på sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0