Onsdag.

 
Galet att det redan är onsdag, men ändå så skönt. Jag känner att jag börjar komma ikapp med mitt liv igen. Jag är inte iväg alla kvällar i veckan längre, har dragit ner på träningen och sitter mycket hemma. Man behöver det ibland, bara hinna ikapp och varva ner. Igårkväll åt vi räkor och tittade på Allsång på Skansen och idag har jag trixat med mina växter och tittat på en miljard serier. Har ni något tips på serier förresten? Mina börjar sina nu när det är sommar och alla har haft säsongsavslutning.
 
Imorgon är det torsdag och då skall jag och Carro till Folkets Park och se Allsång i Parken. Det blir mycket allsång den här veckan, men det är ju bara roligt. Hoppas inte det regnar dock. Annars då? Jo, jag knatar på och längtar efter semester. Ibland kryper sig ångesten på och jag funderar på vad som egentligen kommer att bli nästa steg i livet? Men den försöker jag tränga undan nu i sommar, så kan vi ta tag i de där tankarna till hösten igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0