Torsdagstankar.

- Tänk att det redan är torsdag? Har ju bara jobbat tre dagar den här veckan och imorgon är det fredag? Galet.
 
- Idag tog min lillebrors flickvän Alice studenten. Världens finaste tjej. Är så glad att Carl hittade henne.
 
- Imorgon tar min fina kusin Sanne studenten! Galet. Kan alla sluta växa upp nu? Förstår inte hur alla blir så vuxna när jag liksom stannade på 21-års ålder.
 
- Jag har börjat titta på Downtown Abby. Alltså HUR bra?! Har liksom förkastat den serien tidigare, haft en massa fördomar pga att det är en brittisk serie och bara tyckt att den verkar tråkig. Typ som "Hem till gården". Men jisses så spännande den är ändå. Är redan på säsong 2.
 
- På tal om serier: Har också börjat titta på Outlander efter att både svärmor och diverse vänner tipsat om den. SÅ bra! Är redan ikapp på säsong 2. Haha, orkar inte att jag tittar ihjäl serier.
 
- Kanske borde börja titta på Gilmore Girls? Har bara sett enstaka avsnitt av den och det sägs att den skall vara bra.
 
- Okej sista om serier: Är inte Game of Thrones säsong 6 ungefär bästa säsongen på länge? Jag är sjukt nöjd!
 
- Vad hände med vädret förresten? Det var 25 grader varmt i helgen och nu är det 17. Behöver ha tillbaka värmen. Speciellt till midsommarafton.
 
- Mitt shoppingbehov har lagt sig rätt rejält. Jag vet inte hur eller varför? Jag gick runt på H&M härom dagen och hittade en massa saker som jag hade kunnat tänka mig att köpa, men ville liksom inte ha någonting. Har börjat lägga mer pengar på upplevelser istället, vilket i och för sig är mycket bättre.
 
- Avslutningsvis: Håller ju på med mina 100 pass innan midsommar och är nu på pass 87! Jisses!! Jag måste ju klara det, blir så besviken annars. Men om jag tränar varje dag fram till midsommar nu så borde det gå jämt ut. Ja, vi får köra på.
 
Hoppas ni har haft en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gilmore Girls har sedan läääänge varit en av mina favoritserier. Jag tror du kommer gilla den, humorn! Mysserie!

En annan grym serie är Shameless. För mig innehåller den hur mycket som helst som jag anser vara de mest intressanta ämnena i världen. Sjukt händelserik!

/Rebecca

2016-06-12 @ 00:42:15

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0