Två styck midsommaroutfits.

Midsommarafton var för oss indelad i två delar. På förmiddagen var vi i Slottsparken och på kvällen åkte vi hem till Sarah och Niclas för att fira midsommarafton ordentligt. Men två delar av dagen kräver såklart två olika outfits, i alla fall nu när det var typ 30 grader varmt och svetten bara rann längs med ryggen.
 
Förmiddagsoutfit
Jag hade köpt ett nytt nagellack som jag skall visa mer sen. Det är sådär godisorangerosa och härligt somrigt.
 
Och här står jag, mitt bland alla picknickfiltar och poserar framför kameran. Haha. Kanske inte det bästa stället. Klänningen kommer i alla fall från Lindex och är i det bästa 60-tals snittet. Dock var den ganska tjock i tyget och det blev väldigt varmt när vi satt i solen i 30 graders värme.
 
Midsommarkransen knöt vi i parken och till det matchade jag med fiskbensfläta.
 
Kvällsoutfit
Innan vi åkte till Sarah och Niclas efter parkhänget gick vi hem och fräschade upp oss. Då hade jag på mig en ny klänning från Filippa K som jag hade beställt på Boozt.com's rea samma vecka. Den levererades på endast två dagar och då fick jag ändå ett mail om att den var försenad. Helt galet vilken service.
 
Det är en likadan modell som jag har i mörkblå, fast benvit istället. Älskar färgen! Tror att vi kommer att hänga mycket i sommar. Och i höst för den delen också.
 
Och det var mina två midsommaroutfits!
 
Men hur själva midsommarafton var får ni se i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0