30-års fest och 20-tals tema.

I lördags hade Dans lillebror Lars 30-års kalas och bestämde sig för en fest med 20-tals tema i och med att han firar av sina "roaring 20's". Fyndigt tyckte jag! 
 
Jag och Sarah H gjorde oss i ordning hemma hos oss. Jag hade köpt en pannband från Zalando och tog på mig klänningen jag hade på mig på nyårsafton. Så var vi redo och begav oss till festen som hölls i Kirseberg här i Malmö.
 
Lars var urtjusig och 20-talsfestlig i beige kostym och brun fluga.
 
Lars och Lina hade pyntat rummet riktigt rejält dessutom.
 
Dukat fram med snittar och tilltugg.
 
Massvis med popcorn.
 
Ett champagnetorn.
 
Guldigt bubbel.
 
Och en cigarrbar!
 
Festligt och fint.
 
Alla ställde upp sig vid "fotoväggen" så att jag kunde ta en bild. Här har vi tjusiga Linda och Lina!
 
Sarah och Niclas.
 
Ola och Angelica.
 
Och många, många fler!
 
Haha, Sarah H tog den här bilden på mig och Dan. Vi hade tydligen inga fötter ;)
 
Tjejligan!
 
Vi minglade, instagrammade och var nyfikna på lagindelningarna. Vad skulle det bli för lekar?
 
Finfint folk!
 
Så kallade de in oss till ett tredje rum där det hölls olika quiz. Det var blandat med olika frågor om 20-talet och om Lars själv såklart.
 
Mitt lag kom delad tvåa. Vi hade sådant otroligt självförtroende och tänkte "shit vad grymma vi är på detta" och sedan visade det sig att vi inte alls var det. Haha. Det delades också ut pris för bäst kostym.
 
Sedan var det dags för Lars att öppna paket!
 
Han fick såklart massvis med fina grejor.
 
Och sedan minglade vi, dansade och rökte födelsedagscigarr tills klockan var tre på natten och det var dags att ta sista stadsbussen hem. Bra lördag! Grattis Lars! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0