Helgens kläder.

Både fredag och lördag har jag varit helt klädd i saker från H&M och jag tänkte att vi skulle titta lite närmre på det.
 
Fredag
Härom dagen hittade jag dessa byxorna för 199 pix på H&M! Jag brukar inte köpa byxor på H&M eftersom de nästan aldrig sitter snyggt på mig, men den här gången fick de följa med hem!
 
Jag tycker att man får en lite mer vårig känsla av mönstrade byxor, och det är ju inte helt fel. Haha, Isa ville inte riktigt vara med på bild.
 
Skjortan är gammal och kommer från H&M den också.

Lördag
Igår var jag och Dan på dop i Asmundtorp och det var min vän Maricas son Colin som skulle döpas. Dagen till ära hade jag den här nya klänningen på mig! Även den från H&M.
 
Jag älskar knapparna och färgen på klänningen. Den känns proper men ändå inte helt för uppklädd. Bra skala liksom! Hur det fina dopet var får ni se i ett annat inlägg!

Kommentarer
Postat av: M

Jättefina, både byxorna och klänningen! <3

2016-03-21 @ 08:11:24
Postat av: Anonym

Mer nylonstrumpor, så snyggt

2016-05-30 @ 20:37:37

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0