Mina senaste mobilbilder.

Jag tänkte att vi kunde kika på mina senaste mobilbilder! Det var ju ett tag sedan. När Dan fyllde år var det jättefint väder ute och vi gick en långrunda. Vi började i Västra Hamnen.
 
Jag tänkte att jag skulle hänga här mycket i sommar.
 
Och vi traskade även runt i Slottsparken som inte ligger alltför långt från oss.
 
Den här hittade jag i mitt Instagramflöde dagen efter attackerna i Bryssel. Tycker att den verkligen stämmer för tillfället.
 
Jag har hittat ett nytt sushiställe i mitt och Dans område! Ungefär vid Dockan i Västra Hamnen. Måste provas i veckan!
 
Jag gick på en lunchpromenad en dag på jobbet och såg dessa små söta.
 
I onsdags köpte jag 12 st påskägg inför påskhelgen och påskliljor såklart.
 
<3
Haha. Ungefär såhär.
 
Struntade i proseccon i helgen och köpte med mig det här vinet till grillkvällen hos Rebbe och Johan. Det var gott! Sött och friskt.
 
I torsdags hade jag och Dan lite påskhäng hemma hos oss som ni vet och alla dessa kom över!
 
Jag var också där! Mest så att ni vet.
 
Solen i helgen alltså! <3
 
När jag och Dan var på påskmiddag hemma hos mamma och pappa i lördags!
 
Haha. Orkar inte. Så himla mycket jag och Dan.
 
Bra grejor.
 
Igår orkade jag och Dan inte äta mer påskmat, så vi åt kycklingfilé, ugnsrostade rotfrukter och grönsaker samt vitlöksås och bearnaise. Gott!
 
Och det var allt för den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0