Onsdag.

Vilken dag! Det känns som tisdag, fast är ändå onsdag. Så det är ju skönt. Men annars är jag sååå himla trött. Idag har jag i alla fall lyckats dokumentera lite. Såhär har min onsdag sett ut! Jag hade på mig favorittröjan på jobbet idag.
 
Åt kycklingfilé och ungsrostade grönsaker/rotfrukter till lunch. Lagom glamoröst. Har blivit så slösig när det kommer till just luncherna. Äter hellre ute på lunchen vilket resulterar i att det blir så himla dyrt. Måste köra matlåda oftare. Men det är ju så tråkigt.
 
Passade på att lyssna på podden Beijer och Broströms bryderier på lunchen. Tycker att den är intressant, rolig och bra! Bra vardagssnack liksom och lagom lång också, cirka 20 min. Perfekt att lyssna på när man tar en lunchpromenad.
 
Efter jobbet mötte jag upp Jaana och gick till Lindex på Södergatan. De skulle ha VIP-kväll med 20%! Woho!
 
Jag fyndade lite grejer. En klänning, en bh, ett par trosor och en tröja, och så 20% på hela kittet. Bra det där! Resten av kvällen har spenderats med mat framför TV:n. Det senaste avsnittet av New Girl kom ut idag, vilket var ganska bra! Tycker att den senaste säsongen har varit lite sisådär, men det här avsnittet var bra. Överlag en ganska bra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0