Vecka 11.

God morgon och glad måndag! Det är vecka 11 och jag har inte jättemycket inplanerat, så den här gången får det bli ett något komprimerat schema.
 
Måndag: Vi börjar måndagen med att jobba såklart, därefter skall jag på spinning klockan 17.30. Jag har tagit det ganska lugnt med träningen eftersom jag har varit sjuk tidigare. Men nu är det dags att sätta igång igen, inga ursäkter! Därefter blir det hem och titta på Walking Dead.
 
Tisdag: Jobba och sedan Yoga klockan 19.
 
Onsdag - torsdag: Dessa dagar har jag inget särskilt inplanerat efter jobbet. Jag kommer springa lite, titta på TV-serier och sådär. Ta det lugnt!
 
Fredag: På fredag har jag egentligen inget inplanerat, men jag tror att MEC har VBAW då så kanske blir det en sväng dit. Annars är det fredagsmys hemma.
 
Lördag: På lördag skall vi på Maricas och Rogers sons dop, Colin! Klockan 12 skall vi vara i Asmundtorp och krama alla fina människor. Senare på kvällen skall vi bara hålla oss hemma.
 
Söndag: På söndag är det ingen vanlig dag, för det är Dans födelsedag! Hurra, hurra, hurraaa. Danis fyller hela 32 år på söndag! WOHO. Dan har dock inte riktigt bestämt sig för vad han vill göra på sin födelsedag än. Det lutar mot bio. Vi får se! Han skall bli ordentligt firad i alla fall. <3
 
Nu håller vi måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0