Essie: Peach daiquiri

Ja, jag har ett nytt nagellack.. igen. Jag har gett mig själv "köpa kläder"-förbud den här månaden och verkar istället köpa en massa nagellack för att stilla mitt behov. Haha. Nåväl.
 
Den här gången fick det bli ett lite mer färgglatt nagellack. Peach daiquiri heter det och är en blandning av orange och rosa, även om det är svårt att se på bilderna.
 
Jag tyckte att naglarna kunde få bli lite mer färgglada nu när vi är inne i maj och allt.
 
Här ser ni förresten hela min Essie-kollektion! Jag har ju inte supermånga olika nyanser, men ändå så att jag kan variera mig lite. Tycker att det nya lacket passade bra in i min lilla samling. I bakgrunden till höger ser ni Isas svans förresten. Hon vill helst vara med hela tiden när jag bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0