Vecka 21.

Goood morgon! Rise and shine! Det är måndag och ny vecka. Jag har verkligen vilat ut i helgen. Bortsett från att jag var i Köpenhamn på dagen i lördags så tog jag det lungt hela lördagkväll och söndag. Det behövdes verkligen! Dessutom har jag blivit förkyld :( Men, nu tar vi tag i den här veckan och det gör vi som vanligt genom att kika på veckans schema.
 
Måndag: Idag efter jobbet skall jag och Dan ta det lungt. Vi skall ut och gå i Slottsparken, laga mat och titta på Game of Thrones. Bra början på veckan!
 
Tisdag: Imorgon skall jag på yoga och pilates om jag mår bättre. Annars vara hemma och vila!
 
Onsdag: På onsdag skall jag träffa Jaana, Amanda, Des och Johanna och fika efter jobbet! Ska bli mysigt!
 
Torsdag: På torsdag skall Eminent ha en intern after work. Antingen skall jag vara där en sväng eller så skall jag på Bodypump om jag mår bättre.
 
Fredag: På fredag så skall Media Evolution ha deras absolut sista VBAW någonsin. Så jag tänkte hänga där hela kvällen!
 
Lördag: På lördag har jag och Dan inget bestämt. Vi skall vara hemma, städa och ha datenight. Mysigt!
 
Söndag: Mors dag! Familjen skall träffas och fira mamma lite. Mysigt!
 
Och så kommer veckan att se ut. Hoppas bara att jag blir frisk snart snart. Orkar inte vara förkyld.

Kommentarer
Postat av: M

Krya på dig, gumsi! Puss <3

2016-05-23 @ 10:39:42

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0