Halloween 2016.

Ett skepp kommer lastat med en massa bilder från min och mina syskons halloweenfest från i fredags!
 
Vår vän Jaana hade fixat en lokal till oss att hyra som ligger här i Malmö. Vi dekorerade lokalen med massa halloweenpynt och dukade fram massvis med snacks!
 
Vid 19 började folk anlända!
 
Såsom Sarah och Niclas.
 
Markus och Elin.
 
Micke, Ralle, Ruben och Karl-Ebbe.
 
Lokalen var väldigt stor, vilket var perfekt eftersom vi blev cirka 40 pers i slutändan.
 
Vid 20-tiden började det droppa in lite fler folk såsom Carro och Johan som var djävulens advokat och James Bond.
 
Niclas och Sarah var julgran och ett stekt ägg! Haha.
 
Jaana, Martin och Amanda var en del av the Addams family.
 
Johanna var the Death Star från Star Wars. Så coolt!
 
Sös var en svart ängel och Simon var Guy Fawks från V for Vendetta. Dan var Jokern i Suicide Squad.
 
Min lillebror Christoffer hade fixat ett beer pong-bord som var en succé under kvällen!
 
Vi dansade och kramades och hade så himla roligt. Och jag halkade på dansgolvet? Haha.
 
Micke, Ralle, Markus och Ruben var vikingar och Elin var bluegirl. Så coola! 
 
Desirée var en sugarskull och Micke kom direkt från 80-talet! Desirée vann dessutom tävlingen för "bäst maskerad"!
 
Sös och kusin Hampus <3
 
Så fortsatte vi dansa tills musiken DOG pga av sprängd högtalare klockan 01. Så drygt. Men fram tills dess var det awesome. Tack alla för en fin kväll och halloweenfest! Nu skall jag ta det vääldigt lugnt ett par helger, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0