Spooky scary skeletons.

Alltså jag är sååå död idag. Vi gick och lade oss klockan 05.30 imorse. Usch och tvy. Vi hade en jätterolig kväll igår och jag är jättenöjd med vår halloweenfest. Jag kommer göra ett inlägg om kvällen senare.
 
Jag kunde verkligen inte bestämma mig för vad jag skulle klä ut mig till på halloween. Först ville jag vara skelett, sedan djävul, svart ängel, Darth Vader och bestämde mig tillslut för att ändå vara skelett. Den första idén är alltid den bästa!
 
"Tröjan" med skelettryck är egentligen en klänning, och den har jag haft tidigare och kommer från Zingland.se. Till den hade jag en gammal svart kjol och kletade vit ansiktsfärg i håret för att få lite grå slingor. Jag tog lite glitter på kinderna också, all in. Ändå nöjd!
 
Min andra hälft (Dan alltså) var Jokern i Suicide Squad. Så snygg! Mer om kvällen senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0