Vecka 46.

Förra veckan blev inte riktigt som jag hade tänkt. Jag blev jätteförkyld och var så trött och hängig nästan hela veckan. Men efter en väldigt lugn helg är jag nu utvilad och pigg igen. Härligt! Nu är det måndag och vi börjar som vanligt med veckans schema!
 
Måndag: Jag tänkte att jag försiktigt skulle träna nu i veckan, beroende på hur jag mår. Men idag börjar vi med ett spinningpass efter jobbet. Därefter skall vi äta morotssoppa (recept kommer!) och titta på Westworld. Bra dag!
 
Tisdag: Ett pilatespass efter jobbet!
 
Onsdag: Bodypump efter jobbet.
 
Torsdag: Ta det lugnt hemma och kanske baka inför helgens Thanksgivingmiddag.
 
Fredag: På fredag efter jobbet skall jag träffa Desirée och gänget för en öl ute. Skall bli så mysigt! Var längesedan vi hängde nu.
 
Lördag: På lördag skall vi fira Thanksgivingmiddag! Wiii, som jag har längtat! Våra gäster anländer klockan 16 och sedan skall vi äta mycket och länge. Jag kommer att dokumentera allt såklart.
 
Söndag: Vilo- och städdag!
 
Så härlig vecka, lagom mycket inplanerat. Har ni mycket planerat i veckan? Nu håller vi måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0