Vecka 47.

Hejhej och god morgon! Hoppas allt är bra med er idag! Jisses, det är redan vecka 47. Snart är det jul! Vi river av den här måndagen med att först titta på veckans planering.
 
Måndag - onsdag: Vi komprimerar den här veckan lite. Eftersom jag var sjuk förra veckan tar jag det lugnt med träningen i början av den veckan. Måndag till onsdag skall jag bara vara hemma efter jobbet och ta det lungt. Skönt!
 
Torsdag: På torsdag är det ingen vanlig dag, för det är min och Dans 8-års dag! Helt galet, 8 himla år och fortfarande jättekär <3 På torsdag behöver dock Dan jobba lite längre och jag firar med ett spinningpass! Haha.
 
Fredag: På fredag skall vi fira vår 8-års dag istället. Då skall vi gå ut och äta och sedan på bio. Skall bli mysigt.
 
Lördag: På lördag skall vi hem till Neja och Robin på födelsedagskalas och fira Edvins 1-års dag. Hurra, hurra, hurra! Helt galet att det redan har gått ett år sedan plutten föddes! På kvällen skall vi hem till Dans bror Ola och hans familj. Mysigt!
 
Söndag: Vilo- och städdag. Hoppas på fint väder så att man kan vara ute lite också.
 
Och så kommer den här veckan att se ut. Har ni något särskilt planerat? Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0