Bara tisdag.

Oh, det är alltså bara tisdag idag. Jag tycker att det har varit onsdag hela dagen. Jag vill ha helg igen. Blir så opepp på allt nu när det är lite grått och ruggigt ute. Vill helst sitta hemma, dricka te och titta på TV.

I söndagskväll var vi hemma hos Sarah och Niclas och spelade lite spel och åt godis. När jag sedan kom till jobbet igår och skulle plocka upp mina glasögon ur min väska hittade jag ett halvt paket marabou som Sarah hade gömt där. Haha, alltså. Mina kollegor blev glada.

I söndags lånade jag också Sarahs supersilverglittriga nagellack och peppade inför nyårsafton när vi skall till London. Jag kände mig så glammig och fin på jobbet efteråt. Att nagellack kan göra så mycket!

Vi brukar lyckas matcha våra kläder ibland på jobbet och idag hade både Lotta, Sara och jag lyckats ta på oss grå tröjor och svarta jeans. Haha. Det är ju kanske inte sådär jättekonstigt eller kreativ färgkombination, men roligt var det.

Nu är jag och Dan hemma hos mamma och pappa och skall sova här ikväll. Hoppas ni har haft en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0