Friyay!

 
Vad är det för dag idag?
Fredag. Friday. Friyay! Bästa dagen!
 
Vad skall du göra idag?
Ikväll efter jobbet skall jag och Dan faktiskt bara vara hemma. Det skall bli så mysigt. Vi skall äta pulled pork, titta på Idol och ha fredagsmyyys. Oh, längtar!
 
Hur har veckan varit hittills?
Den har varit bra! Den har gått väldigt fort och det har gått bra på jobbet. Jag har tränat lagom mycket den här veckan också, så det har varit skönt.
 
 
Vad har du på dig idag?
Detta: (Svart Filippa K klänning)
 
Vad ska du göra i helgen?
I helgen skulle egentligen Elin, Andreas och deras två barn komma på middag, men Elin har blivit sjuk :( Så vi bokade om och i helgen ska jag och Dan bara ta det lugnt. Kanske gå på bio på lördag!
 
Vilken låt lyssnar du på för tillfället?
Haha, så roligt. Den här listan svarade jag på förra året i oktober också och då svarade jag såhär:
"Just nu spelar jag sönder albumet X med Ed Sheeran. Tröttnar aldrig. Låtarna One och Photograph är de jag spelar mest för tillfället. De är så mysiga och fina."
SÅ sjukt! För det är exakt samma nu. Det är något med hösten och Ed Sheeran alltså. De gifter sig så bra.
 
 
Vad gjorde du igårkväll?
Igår var jag först på spinning och sedan tittade jag på Vänner och bloggade lite.
 
Hur är din morgonrutin?
Gå upp någonstans mellan 06.30 och 07.00, duschar, äter frukost framför Nyhetsmorgon, sminkar mig, klär på mig och traskar till jobbet runt 08.20.
 
Vilket är ditt favoritfik för tillfället?
Espresso House <3
 
 
Vad händer nästa vecka?
Sarah H fyller år! Lönen kommer! Vi skall på födelsedagskalas! Massor med andra ord.
 
Nästa stora tillställning du skall gå på?
Förutom 2 styck födelsedagskalas nästa vecka, så min och mina syskons Halloweenfest den 4 november. Ska bli så kul!
 
Vill du avsluta med några peppande ord?
Fånga dagen! Nej, bara skojar. HA EN SÅ HIMELA BRA FREDAG!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0