Världens bästa veckodag.

Hej! Idag är det världens bästa veckodag, nämligen fredag! Är ni pepp inför helgen? Det är jag! Så skönt det ska bli.
 
Lönen har ju (äntligen) anlänt på kontot och jag unnade mig en helt ny Filippa K-klänning.
 
Jag älskar den här sortens klänningar. Materialet är så skönt och snittet är smickrande. Känns som att ha på sig mjukisbyxor, fast man känner sig fin samtidigt.
 
Igår hamnade jag faktiskt på Tivoli i Köpenhamn en sväng. Där var jag på kick-off och hade trevligt. Tivoli var SÅ fint. De hade verkligen höstpyntat nöjesparken. Vill att min balkong ska se likadan ut.
 
Idag är jag så trött och piggar upp mig med Red Bull <3
 
Ikväll skall vi fira Sarahs födelsedag och dricka lite drinkar. Ha en trevlig fredag hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0