Vecka 40.

Hej på er! Hoppas ni hade en bra helg och en fin måndag hittills. Jag har haft det bra. En relativt lugn helg. Igår gjorde jag verkligen ingenting på hela dagen. Jag låg i soffan, tittade på TV, läste en bok och bara fanns. Det var verkligen välbehövligt och så skönt. Men nu är det tillbaka till vardagen och ordningen igen. Jag tänkte som vanligt att vi skulle börja med att titta på veckans schema!
 
Måndag: Nu har ju måndagen nästan gått förbi, men idag har jag varit på spinning efter jobbet och sedan har vi bara lagat mat och hängt i soffan. Vi fick matkasse från City Gross igår, vilket är så härligt. Nu slipper vi handla och får testa på lite nya maträtter. Perfekt!
 
Tisdag: Imorgon skall jag på pilates efter jobbet, annars inget.
 
Onsdag: På onsdag är det först jobb och sedan bodypump.
 
Torsdag: På torsdag skall jag träffa Elin efter jobbet! Vi skall gå på stan och äta lite, mysigt!
 
Fredag: Fredagsmyyyys! På fredag efter jobbet skall jag och Dan vara hemma bara. Jag älskar att sitta hemma på fredagarna, titta på Idol och äta god mat. Så får det bli!
 
Lördag och söndag: I helgen har vi lite blandade planer. Vi skall träna, måste stäääda, ska träffa kompisar och ta det lungt. Härligt.
 
Har ni mycket inplanerat i veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0