Vecka 43.

Hej och god morgon! Hoppas ni har haft en superbra helg! Vi kommer att gå igenom min lite senare. Nu kör vi istället veckans schema som vanligt.
 
Måndag: Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Sarahs födelsedag! Hurra, hurra, huurraaaa! Det skall firas ikväll med lite middag hemma hos Sarah och Niclas. Först är det jobb till 17, därefter ett spinningpass och sedan födelsedagsmys. Bra måndag!
 
Tisdag: Jobb och pilatespass!
 
Onsdag och Torsdag: Jobbelijobb och inget annat plannerat.
 
Fredag: På fredag har Sarah drinkkalas hemma hos henne för att fira sin födelsedag. Dit skall vi efter jobbet! <3
 
Lördag: På lördagkväll skall vi först hem till Emelie och Philip i Teckomatorp för att fira Emelies kommande födelsedag! Därefter skall vi in till stan igen och träffa Desirée och gänget för ett glas vin ute. Mysigt!
 
Söndag: Inget planerat förutom den vanliga söndagsångesten. Seriöst, hur blir man av med den? Jag försöker och försöker, men den etsar sig liksom fast. Blä tycker jag.
 
En ganska inplanerad vecka om jag får säga det själv. Nu håller vi måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0