20 frågor.

 

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till?
Det säger jag inte! Tänkte spara det tills jag verkligen får en dotter. Men ett namn som jag tyckte jättemycket om förr är Lea.

 

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?
Kaaarlek först, även om det hade varit tråkigt.

 

3. Har du bra självförtroende?
Alltså ganska bra tycker jag ändå. Sånt där som dåligt självförtroende växer man ur tycker jag. Sedan är det klart att det somliga dagar är bättre än andra.

 

4. Nämn tre saker på din att-göra-lista?
Flytta till USA, skriva en bok, leva lycklig i alla mina dagar.

 

5. Beskriv ditt drömutseende.
Oh, hade du typ velat se ut som Rachel i Vänner från de första säsongerna.

 

6. Någon du har kysst?
Massor.

 

7. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nej, jag tror inte det. Mamma har kanske?

 

8. Är du nöjd med din profilbild på Facebook?
Japp! Den är från Media Evolutions invigningsfest i somras:

 

9. Vad väljer du, godis eller chips?
Godis! Helst en blandad lösgodispåse med géle, choklad och lakrits.

 

10. Hur uppvaktar man dig?
Är uppmärksam, vill höra mina åsikter och överraskar mig.

 

11. Har du rykten efter dig?
Tror inte det?

 

12. Din absolut sämsta egenskap?
Kan vara ganska självcentrerad.

 

13. Din bästa egenskap?
Omtänksam ändå!

 

14. Kan man vara vän med sitt ex?
Jag kan inte det. Kan vara civiliserad när jag träffar på dem, men inte mer än så. Jag vill helst klippa alla band när det är slut.

 

15. Har du kysst en kompis?
Ja.

 

16. Hade du kunnat ha distansförhållande?
Jag tror inte det. Jag är en person som behöver mycket uppmärksamhet och närhet, och det försvinner ju när man har distansförhållande. Jag ser nog ingen anledning till varför jag och Dan skulle ha det heller. Skulle han behöva flytta så hade jag flyttat med och vice versa. Det är ju ett beslut man tar tillsammans.

 

17. Hur lång är du?
1.66

 

18. En vacker person?
Ryan Gosling.

 

19. Ett boktips?
Alltings början av Karolina Ramqvist.

 

20. Bäst just nu?
Att hösten är här! På riktigt den här gången!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0