Den årliga kräftskivan hos Ola och Angelica.

I lördags tog jag på mig min nya rosa klänning och matchade med min rosa kappa och åkte till Norrvidinge tillsammans med Dan för att gå på Ola och Angelicas årliga kräftskiva! Klänningen fick jag ingen annan bra bild på, så jag får visa den en annan gång.
 
Jag glömde min kamera hemma, så här kommer ett par mobilbilder istället! Ola och Angelica hade pyntat så fint i kräfttema och hade köpt sjukt mycket kräftor! Alltså helt galet mycket. Känns som jag åt ett helt paket själv nästan.
 
Till kräftorna bjöds det på supergoda ostpajer (några med kantareller, några med ost och någon med bara ost), räkor, rom, ost och bröd. NOM!
 
Vi snapsade och sjöng snapsvisor.
 
Och hade Lars och Lina som bordskamrater! Vi lekte lekar, sjöng massor och umgicks med vänner som vi inte träffat på länge. Lika supermysig och trevlig kräftskiva som varje år. Tack Ola och Angelica för en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0