Du var en week end i New York, jag var en nattbuss hem.

Förlåt för så himla många mobilbilder. Jag har liksom inte haft tid att fixa ordentliga inlägg till bloggen den här veckan. Men jag tänker att lite mobilbilder och vardagsinlägg är bättre än att här ekar tomt. I vilket fall som helst tänkte jag att vi skulle kolla på den där rosa klänningen jag inte fick en ordentlig bild på i lördags. Jag hade på mig den idag när jag jonglerade olika bollar på jobbet och sedan var iväg på spännande grejer.
 
I alla fall. Jag har inte handlat något till mig själv på länge och tyckte att det var dags att slå till på en klänning när MQ hade 20% rabatt. Denna är från Filippa K och är sådär smutspuderrosa som jag älskar.
 
Dessutom är den stor och rymlig, fast inte på att missvisande sätt. Älskar att ha klänningar som är fina, stilrena OCH bekväma. Tror att den kommer att bli nya favvisen nu i höst. Tycker för övrigt att de flesta klänningar från Filippa K är superfina. Det gäller att köpa dem på rea bara.
 
Förresten! Texten i rubriken kommer från Movits låt "Halvvägs". Hoppas ni hade en härlig torsdag. Imorgon är det fredag, woop woop.

Kommentarer
Postat av: M

Jättefin! Kram <3

2016-09-09 @ 08:41:40

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0