Grön blus och svart kappa.

I helgen var jag en sväng på stan och fyllde på min garderob lite (Som att den behövde det) (Jo, det gjorde den faktiskt). Jag hade fått massvis med rabattkuponger i posten och då får man ju passa på! 
 

Jag köpte en mörkgrön knytblus från MQ. Är inte mörkgrönt den nya höstfärgen? Det verkar så! Jag gillar det mycket i alla fall och hade kunnat köpa allt grön jag hittade i butiken. Jag köpte även en svart kappa från Lindex. Jag har velat ha en svart kappa ett tag nu, eftersom den jag har och använder mest är puderrosa. Det blir lite svår att matcha med ibland, och nu har jag två som jag kan variera mellan.
 
Och det var min måndagsoutfit!

Kommentarer
Postat av: M

Jättefint!! Meen, behövde verkligen garderoben fyllas på??? ;-) Hihihi
Puss på dig! <3

2016-09-28 @ 09:05:28

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0