Vecka 36.

Hej på er och glad måndag! Har ni haft en bra helg? Mina dagar har varit fullsmockade sedan i torsdags, så det skall bli skönt att varva ner nu i veckan. Jag tänkte att vi som vanligt börjar med veckans schema.
 
Måndag: I veckan kommer jag ha massor att göra på jobbet och tänkte därför inte göra sådär särskilt mycket mitt i veckan. Bortsett från det tänkte jag dock ta tag i träningen igen. Den har fått vila lite nu ett par veckor. Men nu är det höst och nya tag. Först ut är ett spinningpass. Tänkte att det kunde vara bra med ett konditionspass i veckan nu när jag är lite trött på löpning.
 
Tisdag: Jobba och sedan gå på pilates.
 
Onsdag: Jobba och sedan träna bodypump.
 
Torsdag och fredag: Inget inplanerat efter jobbet. Vara hemma och ta det lungt mest.
 
Lördag: På lördag skall vi till Sölvesborg för att fira min kusin Sanne som fyller år! Skall bli mysigt att träffa fina släkten.
 
Söndag: Vilodag! Inget inplanerat.
 
Tycker faktiskt att det känns som en ganska stabil vecka om jag får säga det själv! Hur ser er vecka ut? Nu håller vi måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0